Gearriveerd in Bogor - Reisverslag uit Bogor, Indonesië van Paul en Ingrid van der Velden - WaarBenJij.nu Gearriveerd in Bogor - Reisverslag uit Bogor, Indonesië van Paul en Ingrid van der Velden - WaarBenJij.nu

Gearriveerd in Bogor

Door: pauleningridvdv

Blijf op de hoogte en volg Paul en Ingrid

01 Juni 2011 | Indonesië, Bogor

Bedankt voor de leuke reacties op het eerste verslag. Goede gedachte van jou Marij! Dat laat de dingen weer in de goede verhoudingen zien.
Vanochtend om 09.00 uur ongeveer hebben we Bogor verlaten om naar Bandung te gaan. Hoewel de afstand niet zo erg groot is, kun je daar toch lang over de kwamen wij achter. Maar je gaat dan ook eest naar Jakarta terug (1 uur rijden) om vervolgens de snelweg naar Bandung op te gaan. Uiteindelijk waren we om 13.30 uur in het hotel. Daar hebben we de luxe kamer genomen, want inhoudt dat we een mooi tweepersoons bed hebben, geen raam, maar wel een wastafel, douche en wc (waar we op kunnen zitten). Gelukkig hadden we nog wat wc-papier in onze rugtas zitten.
Je doet wel heel wat ervaringen op. Bandung is nog drukker dan Bogor. Zoveel verkeer. We waren van plan om vanuit Bogor enkele uitstapjes te maken, maar we hebben besloten morgen verder te reizen
Ze zeggen trouwens altijd dat mannen geen twee dingen tegelijk kunnen? Echt wel hoor, een angkot besturen en ondertussen het geld tellen en bundelen en in de ventilatiegaten vastzetten. Tussendoor wordt er dan ook nog druk geclaxoneerd, hand uit het raam gestoken om gebaren te maken etc.
Nou, ik stop met dit verslag om nog even contact met het thuisfront te maken via de mail.

Groetjes!

• 01 Juni 2011 - 12:04

Els En Toon:

Lekker genieten, so far so good.

• 01 Juni 2011 - 15:49

Els Donkers:

Wat leuk om jullie verhalen te volgen. Het klinkt als een heel andere wereld! Veel plezier nog!

• 01 Juni 2011 - 17:10

Anneke:

Hoi reizigers,
    Leuk om jullie ervaringen te delen. Geniet ervan en geef jullie ogen en oren goed de kost...........maar daar twijfel ik niet aan. Tot volgend verslag.
    Groetjes,
    Anneke

• 01 Juni 2011 - 18:25

Marjan:

Ha reizigers! Om de èèn of andere reden, (kan natuurlijk niet aan mij liggen) is er iets fout gegaan en zie ik jullie reisverslag nu pas! Maar goed, heb zojuist alles gelezen en vind het prachtig; een heel andere wereld waarin jullie nu beland zijn. Kei skôn om te lezen! Geniet ervan!!!