Verder gaan met het ontdekken van Java - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Paul en Ingrid van der Velden - WaarBenJij.nu Verder gaan met het ontdekken van Java - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Paul en Ingrid van der Velden - WaarBenJij.nu

Verder gaan met het ontdekken van Java

Door: Ingrid van der Velden

Blijf op de hoogte en volg Paul en Ingrid

24 April 2013 | Indonesië, Malang

Nog een week en dan komen we aan op Java. Paul volgt nog steeds wekelijks lessen Bahasa Indonesia en ik ben op de slaapkamer een grote stapel aan het vormen van alles wat mee moet op reis. De sport wordt om alles dit weekend zo efficient mogelijk in te pakken...

Het plan is om te starten bij de familie in Semarang. Daar woont tante Khien, een tante van Paul, drie neven en een nicht met hun gezinnen. We willen eerst die omgeving gaan verkennen. Daarna reizen we terug richting het westen en willen we het kind van Krakatau gaan bekijken en wellicht een bezoek brengen aan een groot natuurreservaat in het zuidwesten van Java. Ook willen we oom Ed en zijn vrouw bezoeken die in de buurt van Jakarta wonen en vliegen we zelfs nog naar West-Australie om nicht Toet en haar man Gerry te bezoeken.
Genoeg dus te doen; nu nog kijken wat we er allemaal van gaan realiseren en wat deze reis ons gaat brengen.

• 26 April 2013 - 12:58

Oscar Dekker:

Heel veel plezier gewenst de komende weken. Vandaag op het werk al een voorproefje gehad en foto's bekeken van de vorige reis. En ja, wij hebben er allemaal zin in gekregen... Bijzondere ervaring met mooie beelden!

• 26 April 2013 - 14:01

Marjan:

Ha Ingrid en Paul,
    De voorpret is dus al begonnen...
    Ik geniet nog van de "napret" van onze vakantie in Portugal vorige week. Op het missen van het vliegtuig na was deze prima verlopen. We moesten twee dagen langer genieten van o.a. het prachtige weer, de schitterende bloemen en het strand...
    Ingrid en Paul. hopelijk genieten jullie volop de komende weken en wordt het een onvergetelijke reis.! Groetjes, Marjan.
    Ps.
    Zorg dat je op tijd op het vliegveld bent en .... gèèn koffie.

• 27 April 2013 - 10:39

Margie Dieterman:

Lieve Ingrid en broertje,
    Ik wens jullie een goede reis toe en een supermooie, fijne, geweldige onvergetelijke vakantie. Geniet ervan en ik kijk met plezier uit naar jullie verhalen. Stiekum ben ik een beetje jaloers!!
    Veel liefs, Margie

• 28 April 2013 - 20:25

Alda Ketelaars:

Marcel en ik wensen jullie een schitterende tijd toe!

• 01 Mei 2013 - 16:38

Ellen:

Hallo Ingrid en Paul,
    Jullie reis is al begonnen. We wensen jullie ontzettend veel plezier n een hele goede reis. Benieuwd naar je eerste verslag Ingrid!!! Groeten uit E-L

Tags: Java