Het is bijna zover! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul en Ingrid van der Velden - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul en Ingrid van der Velden - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: pauleningridvdv

Blijf op de hoogte en volg Paul en Ingrid

22 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Nog maar zes dagen en Paul en ik vertrekken voor een maand naar Java. Ik vind het hartstikke spannend. De afgelopen week heb ik voor mezelf op een rij gezet hoe de reis eruit zou kunnen zien, maar de invulling ervan zien we dadelijk wel als we er zijn.
De eerste twee nachten op Java heb ik vastgelegd. We verblijven dan in een resort vlakbij Bogor. En daarna laten we ons verrassen door Java...
Als je het leuk vindt om onze reis te volgen en automatisch op de hoogte gesteld wilt worden van aanvullingen op het reisverslag, kun je jezelf aanmelden door in het linkerdeel van het scherm bij het kopje 'Blijf op de hoogte' je e-mailadres in te typen.
Veel leesplezier!

• 22 Mei 2011 - 10:56

Theo Broeren:

Hey Paul en Ingrid.
    Ik wil jullie al bij deze een fantastische tijd toewensen en heel veel plezier samen.Geniet ervan en Paul tijdens de klim naar de passo giau zal ik aan je denken en hopelijk fietsen we hem volgend jaar weer samen,ook namens de andere dolomieten fietsers.

• 22 Mei 2011 - 11:33

Margie:

Hey Ingrid en Paul,

Ik heb jullie persoonlijk niet eens een supermooie reis kunnen toewensen, had niet eens in de gaten dat het al zover was, tollol hè! Bij deze dus. Geniet er van en laat alles heerlijk op je af komen.
    Doe de hartelijke groeten aan Koes Sardjono in Bogor van ons en ga daar gerust met de Ankot naar het centrum.
    Da's echt lachen en kost geen drol!
    Met heel veel plezier gaan we jullie volgen.
    Een ontzettend mooie en bijzondere vakantie toegewenst.
    Warme groetjes en een tjioem tjeplok van Margie en Leander

• 22 Mei 2011 - 16:04

Jan En Wietske:

Alvast een hele goede reis.
    Geniet ervan!

Gr. Jan en Wietske

• 22 Mei 2011 - 16:49

Saskia-Peter:

Hallo Ingrid en Paul

Wij wensen jullie een hele fijne, bijzondere reis toe.
    Ga jullie volgen.........via mail dan,hahaha.
    Goede vlucht.

• 22 Mei 2011 - 18:29

Petra:

wij wensen jullie een goeie ries en een heel fijne vakantie. groetjes, Mari en Peet

• 22 Mei 2011 - 19:15

Marcel En Alda:

Ha Ingrid en Paul; Wat een heerlijk vooruitzicht voor jullie. Wat zullen jullie genieten. Wij wensen jullie een ontzettend mooie tijd toe vol prachtige ervaringen. Wij vinden het geweldig om jullie op deze manier een beetje te kunnen volgen. Heel veel groetjes en geniet van alles!

• 22 Mei 2011 - 20:52

Rien En José :

Hoi Ingrid en Paul,
    Wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe en zullen jullie zeker volgen om te zien hoe leuk het allemaal is.

groetjes

• 23 Mei 2011 - 05:07

Truus:

kei leuk Paul en Ingrid. Ik ga het zeker volgen en wens jullie (nogmaals) een geweldige vakantie toe, groetjes

• 23 Mei 2011 - 09:25

Anouk:

Hoi pap en mam,

Eindelijk word jullie naar uitgekeken vakantie een feit,
    Ik wens jullie heel veel plezier in Indonesie, geniet van elk moment daar!
    En eindelijk die rust even zonder al die druktemakers thuis ;-)

Wij zullen zorgen dat het huis weer aan kant is als jullie thuis komen :)

En we zullen jullie vanuit onze luie stoel ook in de gaten houden via deze sait :)

Toi toi have fun!
    Jo eet vatjat!

Xxx

• 23 Mei 2011 - 11:15

Ellen En Wim:

Dag Paul en Ingrid,

Geniet van jullie droomreis. Heel veel plezier.

We gaan een beetje meegenieten via jullie reisverslagen

Groetjes,

Ellen en Wim

• 24 Mei 2011 - 09:01

Gerard En Maria:

Leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen.
    Goede vakantie toegewenst.

• 24 Mei 2011 - 17:30

Kim:

Papa en mama, alvast heeeeeel veeeeeel plezier. En Anouk: je bent een sukkel, want je schrijft in het Hongaars. Je bedoeld: salamat makkan. Hahahahah. Tot vrijdag! x

• 26 Mei 2011 - 08:58

Theo En Joke:

Kei-goed reis samen en VEEL groeten aan de familie daar: wij volgen (als alles goed gaat) in de herfst! Als je met Garuda vliegt zijn tussendoortjes wel nodig; bij Singapore Airlines is dit overbodig! Groetjes ook aan opa Ton en VEEL liefs uit Uden! Hebben ons al aangemeld om jullie te volgen, maar bedenk: laat 't bijhouden van de site niet ten kosten gaan van je reis, want de tijd vliegt (ook ;-D)! XXX

• 28 Mei 2011 - 11:01

Lieve papa en mama,

Echt raar dat jullie nu onderweg zijn naar Indonesie. Ik heb jullie net nog een paar keer proberen te bellen, maar krijg iedere keer de voicemail. Wou jullie nogmaals heel veel plezier wensen, en ik hoor het morgen wel als jullie veilig zijn aangekomen.

Dikke knuffel Menno, Kim, Esmay & uk

• 28 Mei 2011 - 15:12

Minie En Tjeerd:

Hallo bofkonten,
    Vanmorgen waren we ook nog op Schiphol terug van ons weekje Tenerife. Hadden jullie bijna uit kunnen zwaaien. Ook
    wij willen jullie, vanuit het koude Uje een hele goede reis wensen, geniet van alles wat komen gaat. Wij zijn ook zeer benieuwd naar jullie avonturen. We gaan jullie volgen! Heel veel plezier. groetjes Minie en Tjeerd

• 29 Mei 2011 - 06:36

Wilma Pichel:

Hoi Paul en Ingrid,ik weet niet hoelang het vliegen is,maar ik denk dat jullie nu zo ongeveer landen. Gisteren zijn we op de tongtong faire geweest in den Haag,maar dat benadert in de verste verte niet wat jullie nu ervaren.Ik hoop dat jullie snel fit zijn om dat mooie land te kunnen gaan ontdekken. Zoen van Wilma

• 29 Mei 2011 - 17:20

Jannie:

hoi ingrid en paul ik wens jullie een hele fijne vakantie en zal jullie volgen ook de gr van willem.

• 29 Mei 2011 - 18:36

Fabiola:

Gefeliciteerd met Roel. Zijn jullie al geland? Ben benieuwd naar jullie verhalen. Veel plezier.

• 29 Mei 2011 - 20:50

Hoi allemaal,

Papa en mama zijn goed aangekomen. Ik weet verder geen details, maar dan weet iedereen dat alvast :D.

Groetjes Kim

• 30 Mei 2011 - 14:21

Marij:

Dank je Kim fijn om te weten dat ze veilig zijn aangekomen. De rest horen we wel weer.
    Enne Jongens geen home-alone partys...

• 31 Mei 2011 - 12:19

Anouk:

Hoi lieve papa en mama..

Ik wacht met smart op een verslag van jullie.. Hoe jullie eerste dagen zijn geweest en hoe de reis was...
    Hier gaat alles goed.
    Huis ligt er netjes bij ;)

Mama dat nummer wat ik je moest sturen:
    0900-0702 BelBob..

Nu nog jullie nummer naar ons sturen :D

xxxiejsss