Aankomst in Semarang - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Paul en Ingrid van der Velden - WaarBenJij.nu Aankomst in Semarang - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Paul en Ingrid van der Velden - WaarBenJij.nu

Aankomst in Semarang

Door: Ingrid van der Velden

Blijf op de hoogte en volg Paul en Ingrid

01 Mei 2013 | Indonesië, Malang

Op dinsdag 30 april jl. zijn Paul, tante Bing en ik iets over 13.00 uur vertrokken van Schiphol naar Semarang. Hoewel tante rolstoelbegeleiding had en wij daardoor overal snel doorheen geloodst werden, is het al met al een lange reis geworden. De reis naar Hong-Kong en daarna naar Jakarta verliep goed volgens schema. In Jakarta hebben we geprobeerd een eerdere vlucht naar Semarang te krijgen, maar dit was helaas niet mogelijk. We hebben dus een aantal uren op het vliegveld doorgebracht en zouden om 17.20 uur naar Semarang vertrekken. Uiteindelijk werd het ongeveer 19.00 uur voor we vertrokken. Toen we aankwamen in Semarang hadden we de bagage snel te pakken en zag ik ook al een neef van Paul. Uiteindelijk bleken tante Khien, King Liat, King Hau en Hindrawati (zijn vrouw) er te zijn om ons op te halen. Dat voelt wel heel welkom! Daarna zijn we heerlijk gaan eten en heeft Liat ons naar het hotel gebracht. We hebben ons opgefrist en nu zitten we in het restaurant (wij zijn de enige gasten) een pilsje te drinken. Een grote fles voor Paul en een kleintje voor mij. Anders vrees ik dat ik niet meer de trap op kom. Zowel in Jakarta als zojuist in Semarang regende het flink. Maar de temperatuur is wel ongever 35 graden. Paul is ook een reisverslag begonnen en straks hopen we heerlijk onze slaap in te halen.

  • 01 Mei 2013 - 17:38

    Fabiola:

    Nou fijn dat alles goed is verlopen.Slaap maar bij en ga dan volop genieten.Liefs van ons.

  • 01 Mei 2013 - 17:53

    José:

    Hoi Ingrid en Paul,

    Goed om te horen dat de reis goed is verlopen en dat jullie op de plek van bestemming zijn en heerlijk kunnen gaan genieten van al dat mooi's. groetjes José

  • 01 Mei 2013 - 17:55

    Anouk:

    Na een lange reis kan het genieten beginnen..

    Doe iedereen de groetten en sick alacreme voor ons kleine
    Tante khien!

    Hvj dikke xxx ons

  • 01 Mei 2013 - 20:12

    Jan Wietske Tim:

    Heel veel plezier en een goede reis.
    Groetjes uit Ottersum

  • 01 Mei 2013 - 21:16

    Doortje:

    Hoi Paul en Ingrid,

    Fijn dat alles goed is gegaan , ondanks het lange onderweg zijn. En ook mooi dat er een welkomstcomité stond......... Nou, ik hoop dat jullie goed slapen en morgen met stralend weer wakker worden .

    X Doortje

  • 01 Mei 2013 - 21:28

    Monique:

    hopelijk liggen jullie lekker te slapen nu ik dit aan het typen ben!
    fijn dat ondanks iets langer dan gehoopt toch warm welkom bent geheten.
    geniet er lekker van
    groetjes Monique

  • 01 Mei 2013 - 23:30

    Gerard:

    Hoi Paul en Ingrid,

    gisterenmorgen aan jullie gedacht toen ik me voor de tv installeerde om naar de Oranje festiviteiten te kijken. Jullie reis was begonnen! Vandaag heb ik gewerkt en nu net jullie verslag gelezen. Raar om me dan te realiseren dat jullie een lange, vermoeiende reis erop hebben zitten terwijl voor mij de tijd omgevlogen is. Doe de groeten aan tante khien, tante Bing en neven en nicht + familie. Ik wens jullie een fijne vakantie en dat ik er regelmatig wat van mag lezen.

  • 02 Mei 2013 - 12:17

    Margie:

    Het avontuur is begonnen! Heerlijk! Jullie hebben wel wat gemist hoor: we hebben 'n koning!! het was geweldig allemaal, veel traditie dus voor mij supergenieten achter de tv (ik houd daar wel van!). Maar goed, op Java zullen ze hier ook wel wat van mee hebben gekregen.
    Voor jullie dus weer heerlijk genieten op dat prachtige Java, de roots van Paul. Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan zien en beleven deze keer. Fijne tijd met de familie toegewenst en daarna!

  • 02 Mei 2013 - 13:21

    Marij:

    Fijn Ingrid en Paul dat jullie veilig zijn aangekomen. Truus en ik vroegen ons gisteren al af het het zou zijn gegaan. Harstikke leuk dat je dat de volgende dag dan kan lezen.
    Geniet , geniet en nog eens geniet! We horen en lezen het wel.

  • 02 Mei 2013 - 21:10

    Marita En Ron:

    Ingrid en Paul,

    Geweldig dat jullie dit nogmaals ondernemen.
    We zijn benieuwd naar jullie ervaringen.
    Geniet ervan.

    mvg, Marita en Ron en de groetjes van Laurens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul en Ingrid

Hoi allemaal, Leuk dat je ons reisverslag wilt volgen. Op deze site zetten wij ons reisverslag van onze reis naar Java. Deze zal zijn van 28 mei tot eind juni. Hartelijke groetjes, Paul en Ingrid

Actief sinds 23 Maart 2011
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 34611

Voorgaande reizen:

22 Juni 2014 - 22 Juli 2014

Sulawesi en Java

30 April 2013 - 28 Mei 2013

Java en West-Australie

28 Mei 2011 - 26 Juni 2011

Onze wereldreis naar Java

Landen bezocht: