Sulawesi en Java - Reisverslag uit Tangerang, Indonesië van Paul en Ingrid van der Velden - WaarBenJij.nu Sulawesi en Java - Reisverslag uit Tangerang, Indonesië van Paul en Ingrid van der Velden - WaarBenJij.nu

Sulawesi en Java

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Paul en Ingrid

17 Juni 2014 | Indonesië, Tangerang

Nog ongeveer een halve week en dan gaan we nog een mooie reis maken: naar Sulawesi en nog een keer naar de familie op Java. De vlucht naar Jakarta is geboekt; een binnenlandse vlucht naar Sulawesi gaan we waarschijnlijk ter plekke boeken.
Tante Bing vliegt met ons mee en ook twee neven van Paul reizen met dezelfde vlucht. Tante vliegt met hen mee naar tante Khien in Semarang. Wij weten niet of we drie weken in Sulawesi blijven reizen of dat we ook nog een ander eiland bezoeken. Wel is zeker dat we de laatste week van ons verblijf naar de familie in Semarang gaan. Het is fijn om nog eens in de gelegenheid te zijn om de familie te bezoeken. Vooral omdat tante Khien in die week negentig jaar wordt. Geweldig toch!
Omdat we ook deze keer ongetwijfeld weer veel zullen zien en meemaken, houden we weer een weblog bij. Degenen die het leuk vinden om dit te lezen, kunnen ons dan volgen...

• 17 Juni 2014 - 08:46

Margie:

Dag Ingrid en Paul,

Ik wens julie weer een geweldig mooie reis toe van volop genieten van al het moois dat jullie tegenkomen. (kwoudakmeekon! ;-)

Liefs, Margie

• 17 Juni 2014 - 10:19

Peter:

Hoi Paul en Ingrid.

OOk ik wens jullie een geweldige vakantie toe.
    Zo langzaam aan ligt het zand van de halve wereld al aan jullie voeten .
    Vermaak je en ik lees graag jullie verslagen.

grrrrrrrrrrr.....oet
    Peter

• 17 Juni 2014 - 11:04

Mieke Humble:

Paul en Ingrid,
    Ik wens jullie een mooie en leuke vakantie toe.

Groetjes,
    Mieke

• 17 Juni 2014 - 15:25

Saskia:

Hallo Paul en Ingrid,

Een goede reis en veel plezier!
    Jullie kunnen straks een reisbureau beginnen, met als hoofdreizen Indonesie!
    Groet Peter en Saskia van Rooij

• 17 Juni 2014 - 16:55

Lian En Boudewijn:

hoi paul en ingrid

een fijne vakantie ,en doe de familie de groeten
    groetjes Lian en Boudewijn

• 17 Juni 2014 - 19:03

Wilma Pichel:

Ik kijk uit naar de beschrijving van het eiland Sulawesi.heel bijzonder om in je geboorteland 90 jaar oud te worden.
    X wilma

• 17 Juni 2014 - 22:56

Alda:

Ingrid en Paul.
    Een heerlijke tijd toegewenst in Sulswesi en Java! Jullie hebben je hart hier helemaal verloren; wie had dat 10 jaar geleden verwacht. Geniet er samen volop van!
    Lieve groetjes, Marcel en Alda

• 19 Juni 2014 - 13:36

Theo + Joke:

DANK Ingrid voor het bellen, SUCCES met inpakken en jullie 'n voorspoedige reis gewenst van ons beiden! VEEL groetjes aan Tante Khien en het was HEEL bijzonder om haar te bezoeken en mee te maken hoezeer de familie daar, haar zorgzaam begeleid!!!!

• 22 Juni 2014 - 23:27

Een Van Jullie Twee Lievelingsdochters:

Tja, je hebt werkpaarden en je hebt luxe paarden ;). Ik ben dus lekker aan het werk, terwijl jullie op dit moment ergens boven de aardbol vliegen. Ik hoop dat jullie er zonder al te veel kreukels uitkomen en kunnen gaan genieten van weer een mooi nieuw avontuur. Ik volg jullie avonturen via deze site mee.

xxx Kim