Mijn ouders de beroemdheden - Reisverslag uit Cipanas Dua, Indonesië van Paul en Ingrid van der Velden - WaarBenJij.nu Mijn ouders de beroemdheden - Reisverslag uit Cipanas Dua, Indonesië van Paul en Ingrid van der Velden - WaarBenJij.nu

Mijn ouders de beroemdheden

Door: pauleningridvdv

Blijf op de hoogte en volg Paul en Ingrid

03 Juni 2011 | Indonesië, Cipanas Dua

Hoi hoi,

Ik heb vandaag mama aan de telefoon gehad en afgesproken dat ik even een berichtje zou sturen, aangezien ze niet weet of ze op de korte termijn kan Internetten. Want....papa en mama zijn bestolen. De laptop, fotocamera, verrekijker, telefoon (de Indonesische) en enkele spullen die ze voor tante Khien (die in Semarang woont) hadden gekocht, waren verdwenen. Ondanks dat dit natuurlijk ontzettend vervelend is, vinden pap en mam het ook wel weer een hele belevenis. Ze zijn namelijk hot news. Ze zijn zelfs geintervieuwd voor een krant en komen op Tv. De interviewer vroeg mama of dit gebeuren reden was om weer terug te keren naar Nederland. Het antwoord van mama: 'het heeft me 30 jaar gekost om hem hierheen te krijgen, dus wij gaan echt niet zomaar terug'. Dus ze geven toch maar weer een positieve draai aan dit alles en genieten van hoe lief iedereen voor hun is. De verdere ins en outs zal ze de volgende keer zelf wel vertellen, maar dan is iedereen alvast op de hoogte.

Groetjes Kim

  • 03 Juni 2011 - 17:07

    Cindy:

    Hoi Ingrid & Paul,

    Wat vervelend dat jullie bestolen zijn. Volgens mij zijn er leukere manieren om nationaal bekend te worden..... Doorgaan met genieten dus en zeker niet denken aan teruggaan. Zoveel mooie dingen te zien, leuke mensen te ontmoeten en ons vervolgens jullie ervaringen te laten lezen. Zet 'm op daar.

  • 03 Juni 2011 - 20:37

    José:

    Hey Ingrid en Paul ,
    Wat vervelend dat dit gebeurd is dit verwacht je niet ,maar gelukkig blijven jullie positief en zien de keerzijde van dit alles ,blijf genieten en succes .

    lieve groetjes José

  • 03 Juni 2011 - 21:43

    Els En Toon:

    Bedankt Kim voor de up-date.
    Geen leuk bericht,ECHT afschuwelijk als je dat overkomt.

  • 04 Juni 2011 - 09:08

    Truus:

    Hele goeie instelling van jullie, geniet er van ondanks deze vreselijk nare ervaring. Kop op want wij willen graag nog veel meer enthousiaste verhalen lezen. groetjes

  • 04 Juni 2011 - 20:14

    Opa Ton:

    Ik lees nu 4/6 jullie dagverslagen pas .
    verdoemde vervelend dat je bestolen bent ,maar zoals meergezegd laat je daardoor niet uit het veld slaan ,geniet met alle teugen die je hebt.
    kussen met ,n hartelijke groet,
    opa Ton.

  • 05 Juni 2011 - 19:54

    Wilma Pichel:

    Leuk dat Paul zich zo thuis voelt.Ik had dat wel verwacht. Nu weet je meteen wat hem zijn huis en tuin doet vergeten en waar je dus vaker naar toe kan gaan. Ik vond jullie bezoek aan de muziekschool leuk om te lezen.gezellig om zo met elkaar actief tezijn.
    Groetjes ook aan Paul van mij.

  • 05 Juni 2011 - 20:03

    Wilma En Lex:

    Mijn vorig bericht is spontaan verwijderd,dus dit hoort voor het vorige. Ik weet niet wat het is maar mijn eerdere berichten kreeg ik hier niet opgezet.
    Wat brengt die diefstal een hoop teweeg.Je komt in ieder geval op plaatsen waar je nooit gedacht had nog eens te komen. En het brengt je dicht bij de mensen en hun gewoonten.ingrid ik zag je helemaal voor me met al die hitte in je mond!Tranen over je wangen Zonde van al dat lekkere eten dat je niet meer kunt proeven.

  • 06 Juni 2011 - 20:01

    Alda:

    Jeetje zeg, dat is wel even balen. Maar wel geweldig dat jullie niet bij de pakken neer gaan zitten. Nog een heel fijne tijd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul en Ingrid

Hoi allemaal, Leuk dat je ons reisverslag wilt volgen. Op deze site zetten wij ons reisverslag van onze reis naar Java. Deze zal zijn van 28 mei tot eind juni. Hartelijke groetjes, Paul en Ingrid

Actief sinds 23 Maart 2011
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 34539

Voorgaande reizen:

22 Juni 2014 - 22 Juli 2014

Sulawesi en Java

30 April 2013 - 28 Mei 2013

Java en West-Australie

28 Mei 2011 - 26 Juni 2011

Onze wereldreis naar Java

Landen bezocht: